I am very very VERY blonde.

2011-03-16 @ 19:01:00
Hur gick det hos frisören igår förmiddag då? Jo, jag är nu väldigt blond. Väldigt alltså. Skulle vilja påstå att mitt hår påminner om bild nummer två på Mena Suvari som jag länkade i förrgår. Ljusblont med inslag av sand och aska.

Dock tog mitt hår fruktansvärt mycket stryk av några anledningar igår, så jag skulle egentligen behöva klippa av det en bra bit. förhoppningsvis kan några intensiva hårinpackning och allmän försiktighet med håret (inga värmeredskap, sova med fläta, ha mössa på mig när Fixie är ute etc) rädda mig.

Jag ser dock ingen större skillnad att mitt hår skulle vara mer skadat än innan, så det är väl positivt i alla fall.

Om jag är nöjd? Ja, det är jag, men jag är ovan, så jag kommer nog att vara mer nöjd när jag vant mig vid att vara superblond.

Typ mitt hår.

Kommentera mera!
Postat av: LiteService

nu på våren är väl blondt ganska hett men annars är brunt sötast ^^

2011-03-17 @ 19:21:25
URL: http://liteservice.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0