Click click.

2011-03-12 @ 12:44:00
Tyckte att jag behövde lite motivation att orka med influensa, snöslask och skola. Vad föll då offer för mina klor? Jo, dessa godingar till skor. Perfekta vår/sommar-festskon! Har faktiskt aldrig ägt någonting leopardmönstrat tidigare förutom en sjal, det har liksom inte tilltalat mig. Som accessoarer, eller i detta fallet skor, kan det vara skitnyggt till en annars neutral outfit. Och neutrala outfits har jag lite väl många på grund av min förälskelse i helvitt.



Klickade dessutom hem en vit klänning och ett par stooora örhängen. Jag vet att jag lovade att den förra klänningen var min enda och sista vita klänning denna månad, och jag håller delvis mitt löfte. Detta på grund av att posten slarvade bort mitt redan betalda paket, så jag fick aldrig någon klänning och pengarna tillbaks.

Ni kanske känner igen den från tidigare, då jag har "köpt" den förr, men fick då ett mail som sa att den var slut i lager i min storlek. Men nu jävlar fanns den! Så detta blir min "första och enda vita klänning denna månad" istället.



De här örhängena... vet inte vad jag tycker faktiskt. De är fulsnygga liksom. Kände att de matchade leopardtemat utan att vara leopardmönstrade. De var i vilket fall som helst billiga. Hoppas att de blir bra till helheten.



Vit klänning + skyhöga leopardpumps + stora örhängen = sant.

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0