Another year has passed.

2011-03-07 @ 13:30:09
Idag fyller jag och älskling två år. Två år sedan han presenterade mig för sina vänner som sin flickvän. Shit vad tiden går fort!

Vi har hunnit med mycket under åren, men det mycket finns kvar att se fram emot. Eller vad sägs om en weekend till Paris, en weekend i Budapest, Gotland i sommar, Turkiet i höst, Maldiverna 2012... åhh, längtar!

Dagen blir inte speciellt märkvärdig. Tänkte gå ut och äta och kanske gå på bio, beroende på utbudet. Det är gott nog åt mig i alla fall. Finns inte mycket annat att göra i lilla Karlstad en måndagskväll.

Två år... shit.






Kommentera mera!
Postat av: Malin

Grattis till er <3

2011-03-07 @ 18:25:37
URL: http://lillirose.blogg.se/
Postat av: Bini

Grattis och all lycka!!!! // Sabina och Stefan!

2011-03-07 @ 19:21:42

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0