Things you didn't know about mimo.

2011-07-18 @ 10:02:00
  • Jag sög på tummen tills tonåren och jag sov med min snuttefilt ytterligare tre-fyra år.
  • Jag får galet dåligt samvete när mina gosedjur som jag haft med mig genom livet ligger på golvet.
  • Jag hade toppbetyg rakt igenom i grundskolan, förutom i musik för att "jag sjöng mindre bra".
  • Jag är och har alltid varit helt galen i Disneyfilmer. En perfekt sjukdag tillbringas nerbäddad i soffan framför klassiker som Lejonkungen, Skönheten & Odjuret och Ringaren i Notre Dame.
  • Jag har haft galet många hårfärger, väldigt blond, ljusblond, mörkblond, rödbrun, lila, lilabrun, kastanj, mörkbrun, svartbrun, svart och blåsvart.
  • Jag besitter en slags hatkärlek gentemot min rumpa. Vissa dagar älskar jag både den och den uppmärksamhet den ger och anser att den är i klass med Kim Kardashian och J.Lo, andra dagar är den det värsta som hänt mig.
  • Jag älskar att måla, gärna porträtt i blyerts, men det blir sällan av.
  • Jag äger i princip varje nummer av VeckoRevyn, Cosmopolitan och SOLO sedan 7 år tillbaks.
  • Jag blir äcklad av smaken av vanlig Coca-cola sen jag började dricka Coca-cola Zero.
  • Jag har under hela mitt liv haft en kraftig separationsångest, alltifrån att säga hejdå till familj, släkt och vänner, till att slänga bort gamla saker, även sådana jag egentligen inte gillar eller använder.
  • Jag har haft min foto-och-spegelmin sedan jag var i yngre tonåren. Den är nu så invand att det är omöjligt att inte använda mig av den.
  • Jag har snusat sedan mitt konfirmationsläger när jag var 14 år där jag fick min första snus.
  • Jag blir väldigt kärleksfull gentemot mina vänner efter ett par glas, och blir under dessa stunder internt kallad för lebb-mimo.
  • Jag är väldigt hård gentemot mig själv, och skulle vilja påstå att jag är en inre perfektionist. Prestationer och allt annat jag själv kan påverka som är direkt kopplat till mig själv ska helst vara perfekt. Detta kompenseras sedan av att jag har en väldig oreda runtomkring mig.
  • Jag är nästintill shoppingberoende, och har svårt att säga nej om någon försöker sälja mig något. Jag har till och med svårt att i frågor som rör shopping säga nej till mig själv. Och jag hatar det.

En väldigt ung Mimo med en väldigt ung Emem. Mitt hår var blåaktigt.

Kommentera mera!
Postat av: Malin

Jag vet precis hur det känns med gosedjuren, jag får också det!

2011-07-18 @ 21:05:51
URL: http://lillirose.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0