Sunshine.

2011-07-13 @ 06:47:05
Enya - Only If är en av mina "gamla" favoritlåtar (sedan ett par år tillbaka). När jag hör den känner jag verkligen i hela kroppen, att livet ändå är helt okej, att solen aldrig kommer sluta skina, trots avbrott för regn, och att det finns så fruktansvärt mycket vackert på den här planeten, även sådan av människan åstadkommit.

Jag känner sommar, solsken, lycka, kärlek, tro, hopp, vänskap... åhh, tack för att denna låt ville göra sig påmind under "liknande videoklipp" på Youtube. Det var alltför länge sedan jag hörde den sist.


Kommentera mera!
Postat av: Malin Holst - resan genom livet

sv: haha nemen va lustigt! Ja, jag funderar på det faktiskt. Hoppas ni får det kul nu på Ullared. Jag hänger tyvärr inte med för jag har fått feber och mår inte alls bra :(( Så shoppa lite åt mig med där nere, hehe! PUSS

2011-07-14 @ 22:43:15
URL: http://holstan.se

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0