Maybe baby.

2011-07-22 @ 11:58:00
Har funderat på att gadda min ryggrad nu i säkerligen mer än ett år. Tatueringen ska bestå av en text som har ett personligt värde för mig själv, något som betyder någonting för mig eller helt enkelt någonting jag kan stå för/gillar/finner en poäng i. Har alltså vetat var och ungefär vad, förutom den största delen av det hela.

Har suttit och lekt med lite olika fonts, och kom faktiskt på en väldigt passande mening, då den kan tänkas ha flera syften än dess egentliga. Kanske är det aningen långt, om man inte gör texten mindre, vill liksom bara ha övre ryggraden närmast nacken. Men jag diggar den verkligen i övrigt!

Citerat Buzz Lightyear, Toy Story 1995 (till oändligheten och vidare!):

Samma citat på latin:


Vad tror ni?

Kommentera mera!
Postat av: Malin

Det kommer att bli jätte vackert!

2011-07-24 @ 17:39:43
URL: http://lillirose.blogg.se/
Postat av: Helene

Textsnittet var snyggt och citatet är också bra :) jag ser bara den scenen framför mig när jag läser det och det lär andra också göra. Positivt laddat. Vare sig du gör det på engelska eller latin så kommer du bli nöjd

2011-08-07 @ 10:50:39
URL: http://smultronblomster.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0