Here's another blog post.

2011-07-04 @ 16:41:52
Fick mig en liten pik i lördags, när vi var på uteservering och åt hela ligan, rörandes att jag aldrig bloggar längre. Jag fattade först inte vad det var om och tänke "men jag bloggar väl visst?". Jag har alltså glömt bort att jag har glömt bort bloggen. Sorry peeps, skärpning blir (kanske)!

Veckan som har gått har jag knappt gjort mycket annat än att njuta av att vara ledig, samt av det fina vädret. När det var som allra soligast och varmast var det jag (tillsammans med Sabina, Stefan, Malin och Erik) som ockuperade Örsholms-beachen. Dag två på stranden hade jag dessutom fixat lunch till herrskapet, kyckling- och pastasallad, vilken uppskattades. Har lyckats få mig lite färg. Inte karate-mycket, så att man tänker "oj, shit, hon var allt brun", men lagom mycket. Döm av bilderna nedan.

I helgen har det varit umgänge med mina älskade vänner. Lördagen bestod, likt jag tidigare i inlägget skvallrat om, av uteservering på Ankan med hela gänget, följt av drinkar på Tempel Bar. Söndagen tillbringade jag och the ladies + Stefan på en strand någonstans i Ulvsby-trakterna, nära där Stefan och Sabina numer bor i hus.

Jag och Tommy hann också med att göra om buren lite till våra fjäderfän. Vi tog loss allt galler, skruvade fast det på utsidan burstommen istället för insidan, tog bort den skiljevägg som suttit mitt i buren för att separera pippisarna från varandra (de har itne direkt varit bästa vänner eller så) samt pysslat med annat. Plockade också blåbär när vi var ute i skogen och jagade nya pinnar till buren, lyckliga fåglar nommar blåbär och lyckliga ägare mumsar blåbärspaj.

Helgen i bilder.




Kommentera mera!
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att det är lite svårt att hitta en bra design till sin sida - hur har du burit dig åt? Du har ju en riktigt snygg sida!

2011-07-19 @ 06:16:07
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0