Woho.

2011-01-05 @ 16:57:00
Nu är julen borta och ordning börjar installera sig i detta hem. Efter att som en tok ha letat efter en liten sovrumsmatta i ljusgrått ända sedan vi flyttade in utan framgång, är jag ganska nöjd med mig själv. Fick nämligen hem en La Redoute-katalog i brevlådan igår där de lockade med ett läppglans från FACE som snabbhetspremie och ett underbart syrénlila bäddset på köpet, samt möjlighet att köpa till ett extra bäddset för 59kr och 15% rabatt på den dyraste varan.

Surfade därför in på LaRedoute.se och hittade äntligen min sovrumsmatta för 200kr! På köpet fick jag alltså det ovan nämnda, två bäddset, en sovrumsmatta, ett läppglans, frakt och rabatt. Landade på 260 spänn. Inte illa pinkat det inte!

Beställde också ett nytt grafikkort då jag köpte en HDMI-kabel häromdagen och upptäckte till min förfäran att jag inte har någon HDMI-utgång. Blev påmind om att mitt nyare grafikkort poffade för inte så länge sedan, och att jag därför har min brors gamla grafikkort. Så nu blev det ett HD-kort med HDMI, gissa vem som lyckligt ska glo på sina serier varje dag?

Mattan är definitivt snyggare på bilderna där man ser mattan i ett sovrum, men de bilderna har inte mattan i min färg med. Den finns i en mängd olika färger. Halksäker latexmatta medföljer.

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0