Presentkortsshopping.

2011-01-06 @ 21:13:00
På julafton erhöll jag som bekant ett antal presentkort, och jag kan inte förstå att jag väntat nästan två veckor på att få spendera dessa slantar. Idag, efter att vi varit på lunch hos Tommys farmor (oxfilé, rödvinssås och potatis, jatack!) åkte vi till Bergvik för att sätta sprätt på lite presentkort.

Det blev en beige kofta och en BH med två par matchande trosor från H&M, samt en hårklämma, bomullsrondeller och sårtvätt till Fixie (såret på magen vill ju inte läka...)

Väntar fortfarande med spänning på mina La Redoute-prylar samt mitt grafikkort. Dels för att min HD-skärm äntligen kommer till rättvisa, och dels för att jag ska kunna glo på allt underbart olagligt jag tankat ner, på TVn! Min osociala sida ska gödas.


Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0