Partey.

2011-01-24 @ 16:08:14
I väntan på lärarinnan Malins bilder från kvällen (som hon tog med sin nya examenspresent - systemkamera!) så har jag norpat andra Malins bilder sålänge.

Dagen var lördag och vår kära Malin tog äntligen examen från universitetet. Hon har varit så sjukt duktig och kämpat vareviga dag, ända ut i fingerspetsarna. Jag är en stolt Mimo.

Kvällen var underbart trevlig, med lekar, dans, mycket vin och härligt sällskap. Många skratt, diskussioner och kramar. Jag hade sjukt kul!

De tre musketörerna; lärar-Malin, Sabina och Malin H.



Lekar!


Dans! Kommentatorröst; "Malin och Mimo i en bugg".


Erik och Sabina i en... bugg?


Ballongfighten mellan mig och Stefan. Jag vann för jag spräckte hans ballong med nageln.

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0