En helt vanlig tisdag.

2011-01-25 @ 19:34:59
Har precis blött ner min OnePiece ordentligt då jag skurade badkaret. Så passade på att hoppa i min klänning jag fick hem idag, ni vet den lilla söta vita. Den sitter helt perfekt, ser väldigt uppklädd ut i den. Dock funderar jag på, ifall jag ska spara den till sommaren? Jag blir nästan lite för fin i den, men den skulle passa som en smäck en ljummen sommarnatt. Äsch, får inviga den nästa gång jag är ute, och sen spara den till sommaren. Har en känsla av att denna underbara kreation inte kommer att bli en one-night-stand.

Städa ja... jag har diskat, skurat bänkar, dammsugit, städat soffan. Tommy har skurat och... ja, skurat. Så jag tar mig ett välförtjänt break medans han springer upp och ner med sopor/städar åt fåglar och dammtorkar vardagsrummet. Vi har nu lyckats komma överens om att tisdagar är städdagar och att vi inte har tillstånd att lägga oss och sova förrän lägenheten skiner! Nu kanske vi, med dessa nya "regler", kunna hålla lägenheten fin hela veckan. Synd bara att vi båda är riktiga grisar.

Själv har jag nu sovrummet kvar, och vikning av fyra tvättar. Ska ner med lite prylar till förrådet också. Sen är vi klara och då kan jag sätta mig och plugga som en tjur. Har ett par inlämningsuppgifter som ska vara klara den här veckan.

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0