10 tecken på att du har papegojor.

2011-01-31 @ 20:00:09
En återskildring av verkligheten hemma hos mig...
  1. Alla dina böcker, tidningar och viktiga papper har, utan undantag, gnagmärken, eller är helt och hållet dissikerade.
  2. Du hittar dun i curryburken.
  3. Det spelar ingen roll hur fint du städar, för det ser ändå ut som om du inte städat på en månad inom ett par timmar.
  4. Du får inte ha någonting i fred och ingenting är längre ditt eget. Inte ens den mat du har på din gaffel.
  5. Så fort det är något bra på TV, du behöver jobba eller plugga, så höjs ljudnivån i hemmet automatiskt med det dubbla... eller varför inte det trippla? De små anser tydligen att dessa är det bästa tillfället att träna på konstiga, höga läten.
  6. Du har rivmärken på axlar och armar.
  7. Ovanpå rivmärkena har du bitsår.
  8. Du hittar mycket sällan annat än frukt, grönsaker och groddar i ditt kylskåp. När du har handlat får du istället stuva in saker i utrymmen du inte trodde fanns.
  9. Ditt hem har förvandlats till en enda stor bur, fylld med leksaker, burbyggsmaterial, gojkäk, dun, fjädrar, bajspapper och toys-in-progress.
  10. Du måste regelbundet skura soffan från fågelskit med hjälp av diverse specialprodukter.

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0