Not just an ordinary day.

2011-02-28 @ 17:20:29
För idag är det min namnsdag, woohoo! Blivit lite bortskämd under min uppväxt, och är van vid att bli uppvaktad på denna dag. När jag var liten fick jag välja mat, jag fick ett paket (oftast innehållande en Disney-film), jag fick blommor av mormor, pengar från släktingar och så fick jag frukost på sängen.

Låter som en födelsedag för vissa, men en helt vanlig Maria-dag för mig, haha.

Idag blir det, nu när jag är vuxen, inte lika avancerat. Det blir blommor, kort, pengar och finmiddag med tårta "bara" :-)

Någon mer som har namnsdag idag?

Namnsdagsbarnet herself! Eller ja, till hälften Lady Gaga.

Kommentera mera!
Postat av: Malin Holst

sv: Hmm skumt att du själv inte kunde se kommentarerna för jag kan ialla fall se alla tre :P



Grattis ialla fall gumman :D Hoppas du har haft en underbar namnsdag!

2011-03-01 @ 01:05:07
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0