No mister, I can not sleep.

2011-02-22 @ 05:27:15
Jahapp, då sitter man här, klockan halv sex utan en blund sömn. Gick och la mig vid 23 och läste ut nya VeckoRevyn, fortsatte med ett tiotal Sudoku för att sedan släcka strax efter 00:30. Mannen somnade som i en fingerknäppning och började snarka direkt. Jag vände och vred på mig tills klockan 02:30 då jag insåg att jag inte skulle kunna somna pga hunger. Så, jag gick upp, gjorde en smörgås, tog mig en Manna Frutti och fastnade framför How I Met Your Mother. Insåg snart att klockan var 04:30 och poängen i att sova hade gått förlorad.

Så, idag kör jag en all-nighter, för att däcka tiiiidigt imorgon kväll. Natta runt 20 skulle jag tippa på, och köra en 11-timmars till klockan 7.

Nu blir det att glo igenom Nelly och Bubbleroom-nyheter, följt av mer How I Met Your Mother för att sedan plugga skiten ur mig.

Ja, så får det bli.

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0