Man, I've almost got a new car.

2011-02-24 @ 00:34:14
Kvällen har varit fylld av en massa "måsten", fått en del saker gjorda, vilket är bra såklart, men skittråkigt. Lite oväntad kväll sådär.

Har också varit ute och glidit i Tommys nya bil, en röd, söt Subaru Impreza. Jäklar vad den går alltså! Och accet var helt galet, satt slickad mot sportstolen. Lite uppbyte från att åka Volvo 245 det, haha.

Sitter just nu och slappnar av för första gången idag, med popcorn och coca-cola, till Sveriges Mästerkock på TV4 Play. Älskar matlagningsprogram! Köpte till och med kokboken från Halv 8 Hos Mig idag, haha, värsta matnörden är jag.

Tänkte att jag skulle börja baka lite mer och lite proffsigare. Min kära vän Sofie till exempel, bakar så fort tillfälle ges, hon är så himla duktig, och hon gör de vackraste av tårtor! Blev lite inspirerad när jag trillade in på Jenny Benjaminssons blogg (Jennie är med i Sveriges Mästerkock), vilken inspirationskälla alltså! Tänkte prova mig på halloncupcakes'en imorgon och överraska Sofie på hennes födelsedagsfika imorgon eftermiddag. Hon kommer inte bli så lite snopen (hoppas jag).

På fredag blir det att fira Sofie, bjuppar henne på en finmiddag på Alfie's, med vin och efterrätt och allt vad det innebär. Kommer nog bli supertrevligt! Sen blir det hem till villan och mitt flickrum på lördag, har fortfarande en mängd grejer där hemma som behöver slängas, sorteras och packas. Tur att jag har Tommy till förfogande så att det går lite snabbare.

Nä, nu ska jag glo klart på Sveriges Mästerkock, sen ska jag slagga gött.

Tårta Sofie bakade till sin 21-årsdag. Foto av Sofie, hur duktig är hon inte? Jag är en ninja.

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0