Lovord.

2011-02-18 @ 16:26:30
Dags att lovorda och hylla någonting jag ägt ett tag (ett år ungefär), men inte kommenterat om...

...och detta mirakel till "plagg" är The FreeBra i silikon. Denna BH-lösning bör hyllas av flera anledningar. För det första - inga synliga axel- eller BH-band i NÅGON klänning. För det andra - den är så fruktansvärt skön att du glömmer bort att du ens har en BH på dig. För det tredje - Du får dyngsnygga bröst i den.

FreeBra kostar mellan 299kr och 399kr beroende på återförsäljare, men jag törs påstå att jag hade köpt den även om den kostade flera tusen kronor. Min FreeBra är nog det bästa jag någonsin spenderat pengar på.

Emem var just här och fick testa min FreeBra, och hon tappade verkligen hakan av förtjusning, och frågade sig själv varför hon inte själv köpt någon. Nu är det första Emem ska köpa när hon får pengar en FreeBra.

Alla världens modemedvetna kvinnor, som älskar klänningar och sig själva, borde äga en FreeBra i silikon (inte tyg eller något annat tjafs). Punkt.



PS. Glöm inte att kika in mina auktioner på Tradera, utropspris 1kr, fri frakt! http://www.tradera.com/auktioner/m1mo

Kommentera mera!
Postat av: Malin Holst

Hehe neej, jag är rätt olik mig :P



men hörru, videon är uppe nu.

2011-02-19 @ 15:47:30
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0