En underbar (?) dag.

2011-02-12 @ 15:41:55
Vaknade utvilad runt 11:30 av att solens strålar sken i mitt ansikte. Underbart. Började dagen med vatten och isglass i sängen. Underbart. Låg kvar i sängen och myste med pojkvän och papegoja tills klockan 14:30. Underbart. Pojkvän går upp och lagar supergod köttfärssås med spaghetti. Underbart. Kvällen bjuder på utgång med tjejerna. Underbart.

Och så plötsligt ser jag, på min vita, fina, nya klänning som skulle invigas ikväll, en rejäl fågelskit rätt på bröstet. Dagen blev plötsligt mycket sämre. Jävla skitfåglar.

Får se om Vanish räddar mig ur den här situationen. VARFÖR SKAFFAR MAN FÅGLAR!?

Kommentera mera!
Postat av: Malin Holst

Den kommer :D Den kommer :D

2011-02-15 @ 00:24:38
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0