Burlesque.

2011-02-07 @ 10:26:00
Glodde Burlesque igår. Den var helt okej, lite man skulle döda för scenkläder och skor (ja, jag syftar framförallt på the custom-made blingbling Louboutins)! Så skulle man döda för Christina Aguileras förmåga att se helt naturlig ut i elva kilo smink. Jag menar, alla har ju en gräns för när man ser tacky ut, men inte ms. Aguilera. Hon är så liten och söt, hon är faktiskt bara 156cm lång, vilket är kortare än mig!

I vilket fall som helst, Burlesque är sevärd, skön musik, härliga kostymer, en helt okej story som inte känns uttjatad även om konceptet är lånat. Tänk Coyote Ugly möter Moulin Rogue, där har du Burlesque i ett nötskal.

Och supersöta Christina inspirerade mig att precis här och nu klicka hem en löslugg. Jag ångrar mig alltid (!) när jag klipp lugg (har nog greppat saxen ett tiotal gånger i mitt liv), men nu behövs varken sax eller ångras. Perfect!

Heels to die for + min nya lugg (399kr Nelly.com).


Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0