B as in Boring.

2011-02-09 @ 16:33:34
Hade världens insomnia inatt, hur jag än bar mig åt så kunde jag inte somna. Jag drack varm mjölk, löste sudoku i mängder, läste VeckoRevyn, bäddade rent i sängen med helt nya lakan... utan effekt. Det slutade med att jag somnade vid 7 och då kan ni ju själva lista ut att jag sov lite för länge idag. Är kanske lite nervös över den superstora inlämning jag blev klar med sent inatt.

Bara sitter här, gör inte ett skit. Har kört igång en diskmaskin och sorterat tvätt, sorterat pant och burit ner lite grejer till förrådet.

Resten av dagen kommer vara precis lika tråkig. Ska panta, handla, hänga kläder, slänga skräp, dammsuga, skura, damma, städa åt pippifåglar, och får jag någon tid över sätter jag mig med skolböckerna igen. Sjukt trist.

Nej, bäst att jag sätter igång nu när Fixie har fått vara ute ett tag och är lugn i buren. Vi börjar med köket!

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0