The big shopping day.

2011-12-28 @ 15:36:10
Som sagt var jag på stan med Erica igår. Hade hur trevligt som helst, tog en fika, snackade hur mycket som helst, skrattade hur mycket som helst.

Hittade till en början absolut ingenting på rean, ogillar verkligen reor, alldeles för mycket folk och alldeles för litet utbud. Dessutom är det nästan omöjligt att hitta storlek XS då de minsta storlekarna alltid går åt först av flera anledningar.

Sen hittade jag dock en vanlig långärmad t-shirt i himmelsblått, ett par långrandiga kostymbyxor med pressveck (sååå snyggt), ett par fjäderörhängen (såklart), hårsnoddar samt mina efterlängtade diskhandskar.

Idag har jag varit och städat hos pappa, herregud vilken röra han hade, och mängden damm ska vi inte ens tala om. Efter städningen åkte vi till Elgiganten och köpte mig en tvättmaskin, ett strykjärn samt en ny dammsugare (den vi köpte i slutet av november gick sönder efter tredje användningen).

Nu ska jag aldrig någonsin mer behöva svära över tvättstugan för jag har en egen tvättmaskin. Helt sjukt nöjd är jag, att slippa stressen, att bara kunna tvätta endast 1-2 gånger i månaden, att inte behöva anpassa min tid efter min tvätt, att kunna tvätta närhelst jag vill, kunna ha rena lakan varje vecka, att inte behöva bära 30 kilo tvätt bort till andra huset... underbara känsla och underbara tvättmaskin!

Nä, nu ska jag vara ännu mer glamourös och rensa avloppet innan jag gör mig i ordning för att åka till Ulvsby. Bilder på allt kan ni få imorgon, har ganska bråttom nu. Puss!

PS. Just det, köpte en ny dator igår också! Woopwoop.

Kommentera mera!
Postat av: Fru Andrén

God fortsättning på 2012! :-D

Kul o ses igår!

Få ett verkligt ansikte på den hört talas om ;-)

Kram!

2012-01-01 @ 22:51:03
URL: http://fruandren.se

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0