I hate doing the laundry.

2011-12-22 @ 13:08:29
Finns inga ord som beskriver hur mycket jag hatar att ha tvättstugan. Man hamstrar på sig åtta tvättar, och så står man här, och ska försöka hinna tvätta och torka dessa åtta tvättar på endast fyra timmar...

Det är ju jul. Jag vill ha rena handdukar. Rena lakan. Rena filtar. Rena kuddöverdrag. Rena dukar och rena gardiner. Om jag bara skulle få ha rent en enda dag om året, skulle jag välja just jul. Det är en sådan mentalitet och inställning jag har, vars värderingar är djupt rotade tillbaks i tiden, då jag sprang på barnaben.

Ja ja, nu ska jag försöka komprimera mina åtta tvättar till sex tvättar istället, har en föraning om, att hur jag än gör så kommer det inte att gå.

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0