Can't find the breaks.

2011-12-06 @ 12:23:49
Hemma tidigt idag, vilket är hur skönt som helst! Idag ska jag bara ta det lugnt, slappna av, plocka lite och möjligen planera inför min powerpointpresentation nästa tisdag. Nästa tisdag har jag också framträndande med studiegruppen, med en presentation av kurslitteraturen. Idag har jag haft redovisning av genusundersökningen, och i torsdags höll jag, med gruppen, en introduktion av kursens tema "samspel" inför klassen. Mycket att göra, javisst.

Men snart jäklar är det lov! Går sista dagen innan jul den 14:e, och är då "ledig" fram till mitten av januari (måste dock skriva på min rapport och förbereda för litteraturseminariet under denna tid). Det är välbehövligt att bli ledig kan jag lova! Känner mig typ redan utbränd, och då har jag varit både slapp och lat vad gäller uni.

Nä, nu ska jag varken klaga eller lovorda mer; dags för lunch!

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0