Artist.

2011-12-06 @ 16:57:57
Blev grymt inspirerad förut, ville genast sätta igång och måla porträtt (håller motivet hemligt sålänge). Saken var bara den, att jag inte hade en blekaste om var jag lagt mitt stora skissblock samt skisspennor. Börjar frenetiskt leta igenom hela lägenheten, tills jag till slut ger upp. Inget block. Dock hade lägenheten förvandlats till en krigsplats, jag tänkte att det inte är någon idé att skjuta upp städandet, så jag satte igång.

Hall, kök, badrum och garderob är nu i perfekta skick. Nöjdast är jag över garderoben, då det vanligtvis är så gott som ett hopplöst fall. Nu är det rent, fint, sorterat, vikt och upphängt. Så'n skön känsla när man är klar med ett, som i garderobens fall, jätteprojekt!

Nä, nu ska jag bära ner lite skit till förrådet, hoppas att jag hittar mina skissprylar där, och om inte blir det till Akademibokhandeln/Panduro för att köpa nytt. Kvällen ska fasiken ägnas åt mitt porträtt nu när jag är både sugen och inspirerad.

Här hänger mina VIP-klänningar och väskor, alltså favoriterna.


Ren hall. Mattan skulle dock behöva en tvätt eller omgång med vattendammsugaren.


Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0