All night, all day.

2011-12-19 @ 07:41:48
Jag dygnar. Det behövs. Mitt dygn är verkligen helt upp-och-ner-vänt på grund av ledigheten, jag går och lägger mig på morgonen och vaknar på kvällen. Men inte idag. Jag ska hålla ut tills ikväll, även om tröttheten kommer att göra sig väl påmind om några timmar när jag har tråkigt.

För att underhålla mig fixar jag julbaket redan nu, så att det finns lussekatter, pepparkakor och julgodis på lördag. Vi har nämligen jul hos mig (i år igen).

Julklapparna har jag klara sedan i torsdags, beställde det sista från nätet, förhoppningsvis kommer det idag så att jag kan börja slå in paketen. Då håller jag mig vidare sysselsatt till på köpet.

Nä, nu ska jag gå och plocka ut en plåt med lussekatter, hörs kanske sen!

Hittills ser det ut såhär!


Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0