The colour of brown.

2011-08-26 @ 14:50:35
Vill bli brun innan sommaren är slut och skolan börjar... men utan att fuska med solarium och krämer. Imorgon kommer det att vara helt sjukt fint väder, och då ska pressas minsann. Jag blir väldigt lätt brun och får färg otroligt fort, så ligger jag ute imorgon lär jag ha fått ett par nyanser.

Idag blir det mathandling, håller dessutom i skrivande stund på att smida kvällens planer.

För att tjata lite extra om denna underbart vackra kvinna vid namn Kim Kardashian; fick idag reda på att vi är exakt på centimetern lika långa! 158cm båda två, och runda rumpor båda två. Jag har dock inte hennes jättetuttar, bruna hårsvall och mörka ögon. I wish though, hon måste vara en av de vakraste kvinnorna på jorden! Skulle dock vilja påstå att hon har ännu mer stjärt än mig, och hon kan omöjligt passa i stolek 27 på jeans som hon säger. Jag hade storlek 26 på gymnasiet, men är en 28:a nu.

Håller på att fixa lite med dagens "Get the look". Är fortfarande himla imponerad av sommarvädret som nalkas i helgen, men ska försöka sätta ihop något för milda höstdagar. Tjipp så länge!

Now that's an ass!

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0