Thank you very much.

2011-08-29 @ 16:20:23
Efter åskovädret i lördags blev jag av med internet, och fick inte tillbaks det förrän idag. Tack så jättemycket Bredbandsbolaget... NOT!

Uppdatering blir senare, alldeles för stressigt nu, ska hinna ha både fåglar ute, laga mat och göra mig i ordning innan klockan 18, har varit i skolan hela dagen. Räkna med ett inlägg runt 22 sisådär. Ska ta igen de "Get the look" jag inte kunnat göra också.

Hörs sen!

Update; bloggning blir imorgon, är helt sluuuuuut! Natti natti!

Kommentera mera!
Postat av: Helene

Vi har comhem o har hart internet hela tiden :P

2011-09-07 @ 21:23:42
URL: http://smultronblomster.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0