Not bad not bad.

2011-08-16 @ 19:39:00
Nu ska jag sluta tjata om mitt jäkla garderobfix, men först måste jag bara få säga; hur underbart är det inte att ha sina klänningar hängandes färgkoordinerade? Så otroligt vackert att kolla in i garderoben nu, för väggen rakt fram ser ut som en enda stor regnbåge! Det vita är kanske lite överdrivet, men men.

Är så fruktansvärt sugen på någonting, men kan inte sätta fingret på vad. Lakrits, chips eller glass är det inte. Käk är det inte. Inte choklad heller. Men kanske vit-chokladmousse? Ska i alla fall ställa mig och baka en frozen cheesecake nu, för det lovade jag mig själv igår.

Och förresten, ska se om jag kanske ska slänga upp några skor på Tradera också, har typ 50 par, varav hälften bara dräller. Men så tänker man "men jooo, jag kan ju använde de skorna till den outfiten" eller "åååh men synd att sälja, de är oanvända" och så vidare. Nej, nu ska jag bli av med skiten, göra plats för mig själv i mitt eget hem. Jappjapp. Håll utkik efter skor också!

Här hänger de flesta av klänningarna. Några ska upp på Tradera, några är utlånade och andra får inte plats. Men hur tjusigt är det inte?

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0