My worth.

2011-08-21 @ 10:48:38
Igår på puben så kom en 76-årig gubbe fram och ville dansa till Let's Twist Again. Visst tänkte jag, hade kände ju Lasse och verkade som världens stålfarfar. Dansade låten igenom (gubben var antagligen piggare/vigare/mer tränad än mig!) och gick och satte mig. Sen kommer gubben fram igen, och säger till Richard "jag ska inte bjuda upp henne, men jag tänkte fråga om jag kan få köpa henne?". Hans bud låg på en villa, en villavagn, en husvagn en båt och en bil. Haha, lite creepy gubbe alltså, men ändå stålfarfar.

Inte bakis idag heller, fast jag drack mer än jag tänkt. Hur härligt som helst!

Idag ska städas, sälja mer kurslitteratur, till ÖoB en snabbis, käka pizza och bara lata mig.


Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0