How lovely.

2011-08-18 @ 10:07:04
Tog mig idag "sovmorgon". Eftersom att min kropp är en mupp och vill att jag ska upp mellan 6-7 varje morgon, tvingade jag mig helt sonika att somna om. Vaknade istället 8:30, utsövd och lycklig. Förhoppningsvis blir inte denna dag lika extremt lång som dagarna har varit i ett par veckor, och det ser jag fram emot.

Gjorde mig en enkel omelett till frukost, med körsbärstomater. Lite variation förnöjer, och tomater gör ju sig så sjukt bra i omelett.

Idag ska jag som sagt träffa Erica, sen ska jag iväg och köpa ännu en skolbok, sen blir det mathandling och till sist ett par avsnitt Nittileaks. Ska försöka plocka lite här hemma också, men inget storstäd. Hör sen!

Säg omelett!

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0