Here we go again.

2011-08-17 @ 07:25:14
Nu sitter jag här och avnjuter frukost... fullkorns/fiberbröd med Obòy samt ett par bitar naturgodis. Naturgodis är tydligen jätteonyttigt, men så fruktansvärt gott! Har dessutom gått ner hela två kilo på ungefär två veckor, av att äta tre gånger om dagen + mellanmål. Inte fy skam det inte!

Fixie hade sönder hallspegeln igår. Inte så att glaset gick i tusen bitar, utan så att det gått en springa från kanten ut, och in igen. Det är ju lite trist... får se om jag kan leva med det tills jag hittar min drömspegel eller om jag åker till IKEA redan idag.

Annars blir det ganska lugnt idag, lugnet före stormen antar jag. Det brukar vara så, och har redan en hel del inplanerat från och med imorgon fram tills skolstart 29 augusti. Ska dock köpa skolböcker, hittat ett par till kanonpris på blocket här i Karlstad.

Nä, nu ska jag spela något. Är spelsugen. Oweeeeeii!

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0