Happy birthday to you.

2011-08-06 @ 16:44:16
Ett ENORMT grattis på födelsedagen min fina älskade Malin Söderberg.

Nu har du fyllt 23, men det enda som är äldre med dig är ditt kloka, vänliga och visa jag. Det är nästan svårt att förstå att det är två och ett halvt år sedan vi först träffades. Det känns både som om det vore i förrgår och som om jag känt dig hela livet. Det finns få människor som förstår mig så väl som du, och ännu färre som faktiskt bryr sig och ställer upp, vad det än handlar om. Du har aldrig svikit mig eller gjort mig besviken under dessa år ska du veta. Du är en så'n där människa som egentligen är för fin för att finnas på den här jorden, som hör hemma i himlen.

Jag är så innerligt tacksam att jag fick chansen att både träffa och lära känna dig, och jag kan med gott samvete säga till folk att du är en av mina absolut närmsta och att jag älskar dig så otroligt. Du förtjänar bara det bästa av det bästa, och jag törs mig tro att du har hittat både en fin samling människor till vänner samt ett jobb du älskar och brinner för. Dina djur är helt underbara och du är så enormt duktig med Algot, vilka framsteg han gjort sedan han kom till dig!

Du är så underbar Malin, så omtänksam, mjuk, klok, rättvis, förstående, helt genomvacker, någon man verkligen kan lita på, ett underbart sällskap... helt enkelt så bra man möjligen kan bli, en ängel.

Allt jag här nämnt vill jag att du riktigt ska ta åt dig av och insupa, för allt är sant och det är DU som är såhär underbart fin och vacker, inte någon annan Malin, det är dig det handlar om.

Imorgon ska du av mig firas med dunder och brak, jag har några hyss som ligger här (nästan) klara och väntar på dig till då. Hoppas att du har en underbar eftermiddag och kväll i Kristinehamn, att kräftorna smakar bra och att Torgfesten är super!

Här följer en bildbomb med födelsedagbarnet genom åren (jag varit med) utan kronologisk ordning!


 

 

 


Ännu ett stort GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN, Malin Söderberg!


Kommentera mera!
Postat av: Malin

Mimo, tårar i ögonen just nu... Så otroligt vackert! Jag älskar dig gumman! <3

2011-08-06 @ 18:47:58
URL: http://lillirose.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0