Favourite online store.

2011-08-23 @ 11:49:00
Dagens outfit kommer från Nelly.com, min absoluta favoritbutik online vad gäller klänningar. Men när jag sätter ihop klänningoutfits gäller det att vara objektiv så att allt inte består av vita klänningar. Min första klänning-get-the-look består därför av en trefärgad klänning. Varför jag väljer att sätta ihop en outfit från en och samma butik beror på att det ska vara enklare för er att klicka hem och för att slippa flera olika faktura- och fraktavgifter.


Klänning Three Little Words 449:-
Pumps med platå Bonnie 499:-
Fjäderörhängen Nelly Accessories 39:-
Klo-armband Nelly Accessories 39:-
Kuvertväska Nelly Accessories 199:-

= 1225:- för hela outfiten!

Armbandet är helt sjukt häftigt, en måste-ha-accessoar, och fjäderdetaljer spås bli större än någonsin i höst!

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0