Celebrate good times, come on.

2011-08-12 @ 22:58:15
Dött det var här i bloggen då. Ekar ju när jag loggar in, fy och skäms på mig.

Just kommit hem från sommarstugan där kusinen med make och barn från England är på besök. Firade kusinbarnens födelsedag i efterskott och fick äntligen ge dem presenterna jag köpte till dem för en månad sedan. Hoppas att de får användning med det och skoj av det. Ska försöka ta mig till norra England, närmare bestämt Newcastle och hälsa på dem någon gång nästa år.

Ska kleta på mig ett ansikte och ut och åka lite bil, Tommys evighetsskruveri verkar vara klart nu och bilen ska provköras. Men innan detta passade jag på att nätshoppa lite klänningar från älsklingsbutiken Nelly.com... och varför det undrar ni? Jo, av flera anledningar som jag inte berättat för er ännu...

För att FIRA såklart! FIRA att jag kommit in på alla utbildningar jag sökt på universitetet och fira att jag snart ror hem mitt körkort, inom de närmsta månaderna i alla fall. WOHO, har satt bollen i rullning och giller't.

"FYFAN VAD JAG ÄR BRA"-klänningarna:

Den lilla svarta. Tidlös.


Den vita i spets. Också tidlös.

Kommentera mera!
Postat av: Malin

Haha du som hade shoppingförbud igår ;P Blev de glada över presenten???? :)

2011-08-12 @ 23:28:37
URL: http://lillirose.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0