Can't wait.

2011-08-24 @ 15:21:00
Sitter och planerar mitt födelsedagsfirande nu igen. Plats är spikat, but that's about it aswell. Eller ja, vilka jag bjuder är också spikat då jag gillar att ha det "litet och intimt". Kommer på sin höjd komma upp i 15 personer.

Känns helt sjukt, att efter denna långa ledighet, börja skolan igen på måndag. Jag måste också börja gå upp lite tidigare då jag sovit till 9-10 ett par dag i rad nu (jag skyller på min tvådagars i helgen). Det mesta annat är väl fixat; lånekort, studentkonto, laptop får jag på födelsedagen, papper är sorterade, CSN trillar in, böcker är köpta (+ block, pennor, mappar..). Nu väntar jag bara på att skolan faktiskt ska starta. Har börjar bli smått långtråkigt att vara konstant ledig, framför allt eftersom att alla vänner och bekanta jobbar som små myror på dagarna.

Nu ska jag vara riktigt snål i ett par månader också. Resekontot ska fyllas på lite är det tänkt, så bli inte förvånade om jag endast köper smått och billigt tills oktober. Jag menar, en klänning, visst, ett par billiga Glitter-örhängen, fine. Men Ingenting mer än så och ingenting dyrare. Ska försöka sätta upp en budget att hålla, annars kommer utgifterna springa iväg ändå.

Inte igår direkt.

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0