Can't believe I'm up.

2011-08-16 @ 07:33:02
Nu har jag vaknat innan kl. 06:00 sju dagar i rad. Det är asgött av flera anledningar, jag hinner med så mycket och man slipper sitta uppe ensam på natten när alla andra sover, för att man själv inte kan somna. Pippisarna får göra dagen tidigt, och själv hinner man äta både frukost, mellanmål och lunch. Det är hur skönt som helst att jag fått in en bra dygnsrytm nu, eftersom att jag snart börjar skolan igen.

Egentligen är jag en riktig nattuggla, jag kan utan problem sitta uppe till tidig, eller sen morgon. Nu den senaste veckan har jag varit trött redan tidig kväll, och gått och lagt mig och läst vid 21:00 för att somna som ett lamm vid 22:00.

Igår hann jag inte klart med garderoben, det är därför jag ännu inte fått upp saker på Tradera. Det jag hann göra var tvätten, sortera prylar, hänga klänningar, fixa mina båda underklädeslådor och slänga sån't som är urtvättat/trasigt/krympt. Har också städat ur en låda ur jättebyrån för att där nu ha basictoppar/linner/tshirts. Idag har jag dock som mål att bli klar med garderoben.

"Snart" är det min födelsedag också! Har önskat mig en laptop, som jag kommer att köpa relativt snart och få pengar för. Det kommer inte bli nå' lite gött att inte vara bunden att plugga i vardagsrummet, en meter från skrikande, vilda papegojor, utan att nu istället kunna dra mig tillbaks till sovrummet/köket när ljudvolym och energi på fåglarna är som högst. Can't wait!

Födelsedag 2010, tolvslaget!


Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0