Awesome dinner.

2011-08-22 @ 19:51:58
Ikväll lagade jag pannbiff med stekt lök, potatismos och gräddsås. Är enormt mätt, vilket är positivt på ett sätt; jag orkar ingen efterrätt. Har tänkt att laga efterrätt varje dag i en vecka nu, men det har inte blivit av på grund av mätthet.

Sen jag skrev förra inlägget har jag suttit och drömt mig bort i min Birkinvärld. Farligt vad en statussymbol till väska kan göra med en. Nu får jag skärpa mig och sluta vara besatt, med tanke på att (face the facts liksom) aldrig någonsin kommer att få råd.

Ska snart iväg och tanka och köpa snus och cola, för det ekar det tomt efter här hemma. Sen blir det relativt tidig natti, är supertrött av någon konstig anledning, sov andå nio timmar i natt.

Mer "Get the look" kommer upp här på bloggen imorgon, var superkul att matcha och pussla ihop outfits, så det kommer att bli ett återkommande inslag här i bloggen. "Get the look" har till och med fått en egen kategori, som ni hittar till om ni kikar längst upp i bloggen.

Är verkligen superhemsk dessutom, inte fått upp någonting på Tradera än. Tommy ska hjälpa mig att ta kort på sakerna imorgon, så lägger jag upp det när jag får tid, och jag lovar att länka här i bloggen.

Måste till Ikea när pengarna trillar in också, Fixie har haft sönder hallspegeln. Den gick inte i tusen bitar, men är sprucken i kanterna, vilket kanske inte är så tjusigt.

Hörs senare!

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0