Another weekend has arrived.

2011-04-08 @ 13:24:57
Det känns verkligen inte som helg. Visst, helgen startar ju inte officiellt förrän i eftermiddag/kväll när alla svenssons tar helg, men jag har absolut ingen helgkänsla whatsoever.

Här hemma går jag istället runt och städar. Mosade i mig en hel chokladkaka på typ tre minuter för att lindra min PMS. Min allergi mot värktabletter gör mig knappast mer pepp vad gäller den tiden på månaden.

Jag vill ha vårfint nu. Det spelar ingen roll hur mycket jag än städar, så blir det aldrig fint. Disken förökar sig mirakulöst, jag upptäcker nya fågelbajsar, Fixie har ner en blomkruka, kläder kastas på golvet under stress...

Förrförra veckan var det någorlunda fint här hemma. Då ägnade jag lördag, söndag och måndag åt städning. Och onsdag. Men hur ofta orkar man det?

Idag är det badrummet som ska skina och gnistra. Har just skurat golv, badkar och handfat för hand. Nu blir det till att hänga in rena handdukar, fylla på toapappersstället, putsa speglar och sortera skönhetsprodukter.

Hade nog velat ta vardagsrummet också, men vet inte om jag varken orkar eller hinner. Ska iväg och sola, med Sofie, för första gången på ett par månader snart, känner mig blekfet.

Mens är verkligen underbart för självkänslan. Känner mig så slank, smidig och attraktiv och min hud är verkligen så nära perfekt det går att få den. Jag är inte alls svullen eller trött, lider inte av varken magsmärtor eller PMS. Tack för att du finns kära mens. NOT.

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0