Woohoo!

2010-09-11 @ 17:29:54
Tillbaks i Sverige nu, efter min Rumänien-resa. Berättar mer senare, står just nu i köket och lagar kyckling, bearnaise-sås, potatis-vitlöksgratäng, sallad... en riktig lördagsmiddag.

Köpte en TV idag också, en liten söt sak jag tänkte ha på väggen i sovrummet. 32" full HD, duger gott och väl till "jag-kan-absolut-inte-sova" TV-gloende.

Ikväll vet jag inte vad som händer, alla sliter och drar i mig. Malin vill ha med mig på tjejkväll, Sofie vill umgås, Emem har avskedsfest... och jag känner verkligen att jag inte orkar göra ett ruttet skit. Huvudvärk har jag också. Tror det blir lugnahelgen med tanke på att jag kom hem vid 1 igår natt, och hade rest 15 timmar i sträck, och haft en sjukt innehållsrik vecka.

Och förresten, jag bloggar från datorn i nya lägenheten nu, fick internet lagom till att jag kom hem, yippeee!

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0