Nattshopping

2010-09-17 @ 02:11:01
Just glott på Idol på TV4Play och blev helt kär i en tjejs klänning. Mindes att jag sett den på Nellys.com och funderade på om den kanske hade kommit in i min storlek igen, för jag blev tokig i den när jag såg den online. Rätt som det var satt jag där, framför världens farligaste onlinebutik och hade klickat hem åtta klänningar...

...ångesten fick mig dock att reducera åtta till endast två, så lite nöjd är jag ända. Kraftansträngning för att vara jag kan jag lova.

Hi, my name is Maria, and I'm a shopaholic.

Nattens fynd

Kommentera mera!
Postat av: Malin Holst

Jag har den redan och läst den för länge sen men tack ändå :)

2010-09-17 @ 05:19:16
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0