Jag har världens bästa vänner!

2010-09-27 @ 21:26:12
Tack alla för ert stöd i vårt sörjearbete. Varje kommentar, telefonsamtal, SMS, kramar... har betytt så mycket att ni förstår inte. Vad hade jag gjort utan er? Jag hade förmodligen inte orkat kämpa på, ni ska veta hur stöttad jag känt mig. Jag älskar er!

Och tack alla för att ni var med och förgyllde min 22-årsdag i lördags kväll, tack för de fina presenterna (keramikmålning med instruktör, blommor, pengar, presentkort, träningsskor, ännu mer blommor, prydnader, ÄNNU mer blommor).

Även fast det bara är materiella ting har tanken bakom tinget berört mig så djupt så djupt. Jag bröt till och med ihop av lycka när jag fick buketten från Malin, Erik, Malin, Stefan och Sabina via blomsterbud. Grinade som en liten unge, och det var (nästan) enbart lyckotårar.

Jag uppdaterar antagligen mer imorgon eller senare ikväll, med bilder från min födelsedag och hur min senaste vecka sett ut. Stay tuned!

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0