Fullt ös!

2010-09-19 @ 18:30:56
Idag blir det en helkväll hos Malin och Erik plus Stefan och Sabina. Gott sällskap, Trivial Pursuit, Valvaka... spännande att se hur det går i valet.

Jag och Tommy har i alla fall röstat idag, följt av ett besök till farfars grav med ljung (han skulle fyllt 98 år), samt bakat sockerkaka och havreflarn. Sen tog vi oss en tripp hem till Tommys gamla lya och försökte röja bort fyrtio ton skräp. Han har en så'n där personlighet som vägrar slänga någonting. En spik spa sparas på, en gammal trasig affisch ska in i garderoben, trasiga julgranskulor har ett jättestort värde... aldrig sett så mycket skit i hela mitt liv.

Men nu är det typ klart hemma hos honom. Jag själv måste rensa vinden i villan samt mina garderober innan jag helt och hållet förflyttat mig från boende A till boende B.

Nu blir det att göra sig i ordning och fundera på vad man ska hinna käka. Köss!

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0