Bakiiiis

2010-09-18 @ 18:11:02
Har just varit och handlat massa bakissaker, typ isglass, juice, cola, saft, festis, filmjölk, frukt. Tänkte förtidsrösta idag men det stängde klockan 15, så får snällt vänta tills imorgon.

Hade en trevlig kväll igår dock, trots lite sura miner, tack mina damer och herrar!

Snott från Malin;

1. Hur gammal är du om fem år? 26 år, 11 månader och tre veckor.
2. Vem var den sista du träffade? Tommy antar jag
3. Hur lång är du? 158cm
4. Vilken var den senaste filmen du såg? Toy Story 3D tror jag, har guldfiskminne.
5. Vem ringde du senast? Min bror
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Haha, ja det var som fan" till min bror
7. Vad är dagens planer? Städa, baka, diska, kolla på gårdagens Idol
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det beror på, men skulle nog helst ringa
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? Oj... ett par veckor sedan ungefär.
11. Vilken ögonfärg har du? Gröna
13. Har du någon gång hittat en katt? Ja, när jag var liten och bodde i villan gick det runt en katt utanför som jag alltid matade och som sen "flyttade in". Den "nya" katten var det ju inte jag som hittade personligen.
14. Vilken är din favoritplats? Liseberg! Eller i någon klädbutik.
15. Vilken plats föredrar du minst? Trånga utrymmen (har klaustrofobi aka cellskräck).
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Har antagligen (hemska tanke) fått barn och arbetar med någonting jag tycker om.
17. Vad skrämmer dig? Ensamhet.
18. Vem fick dig att skratta senast? Tommy.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Jag äger faktiskt inte... men när jag var liten hade vi en vinylspelare och massa skivor, dock samlade väl jag typ på kasettband (Smurfarna!).
20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär, vill ha en bärbar också.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Näck.
22. Hur många kuddar har du i sängen? Fyra.
23. Hur många landskap har du bott i? Två som jag varit fast bosatt i, Värmland och Uppland. Spenderade mycket tid i Bohuslän på västkusten när jag var yngre också.
24. Har du någon gång spytt? Lite för många gånger på helgerna...
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor, men strumpor inomhus.
26. Är du social? Ganska så!
27. Favoritglass? Marängsviss all the way.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Jag har mina planer ;-)
29. Tycker du om kinamat? Mycket!
30. Tycker du om kaffe? Nja, det funkar att sällskapsdricka vid fika och liknande.
31. Vad dricker du till frukost? Pucko, te eller juice.
32. Sover du på någon särskild sida? Höger sida, vänster sida ger mig mardrömmar, har alltid varit så, så länge jag kan minnas.
33. Kan du spela poker? Antar att mitt pokerface suger, men kul är det. Vunnit över grabbgänget ett par gånger.
34. Tycker du om att mysa? Jag är rätt mysig av mig.
35. Är du en beroendemänniska? Absolut... snusar, knarkar musik, dricker kopiösa mängder Coca Cola...
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, en gammal klasskamrat som är ett par timmar äldre än mig, samt mitt ex systers exman.
37. Vill du ha barn? Inte nu, men jag antar att jag kommer dit.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, lite tyska, franska, lite italienska, lite spanska, självklart norska samt ska läsa latin och japanska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? En gång vad jag kan minnas, njursten hejhå!
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool tror jag. Ogillar saltvatten i munnen samt maneter.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, skor, smycken, teknik, inredning, mat.
42. Äger du dyra smycken? Nja, har några släktklenoder, men de använder jag inte (förutom en ring).
43. När känner du dig lycklig? När jag inte stressar, när jag kan känna mig totallugn, att jag har gott om tid och att jag gillar stunden.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En isglass som hette Raketen.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Tommy är jobbigt rolig ibland, sådär så att man gråter av skratt. Emem är helt sjukt rolig också.
46. Välj ett ärr på din kropp? Hela min vänsterfot är ett är.
47. Vad har du för ringsignal? Någon som följde med HTC-telefonen jag köpte för ett par veckor sedan, har varit för lat för att byta.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Tror mina första skor hänger i villan någonstans.
49. Flirtar du mycket? Jag är nog ganska flörtig av mig, ja. Men på ett bra sätt, det är en del av min personlighet.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Vet inte ens vad jag har för profilbild.
51. Kan du byta olja på bilen? Ja!
52. Har du fått fortkörningsböter? Nepp.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Dan Brown - Den Förlorade Symbolen
54. Läser du dagstidningen? Mer kvällstidningsmänniska.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Ingen veckotidning, men månadstidningar; SOLO och Illustrerad Vetenskap.
56. Dansar du i bilen? Hur dansar man i bilen? Har väl hänt att jag diggat med hela kroppen, men inte dansat dansat.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Åh det vet jag inte.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? "Att göra" och "att handla".
59. När var du i kyrkan senast? Var inne i en kyrka i Rumänien, eller rättare sagt, katedral.
60. Vilka personer utmanar du? Med det här? Malin, Malin, Emem, Tina, Sabina, Elena.

Kommentera mera!
Postat av: Malin Holst

Ja, jag som ville så gärna vara med igår :(( Men nästa lördag hörde jag :D DÅ ses vi! Ska bli sååå himla kul och träffa alla igen!

2010-09-18 @ 20:38:27
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0