Ytterligare en sömnlös natt...

2010-10-27 @ 03:59:13
Oron inom mig vägrar att lägga sig och vila vissa kvällar... vilket medför att jag har extremt svårt för att somna. Inatt har jag inte ens testat, jag känner själv vilka nätter som är hopplösa redan innan, då jag känner mig varm, svettig och konstigt trött.

Skulle jag lägga mig i sängen skulle det ändå sluta med att jag grabbar en bok och tänker "ska läsa tills jag somnar", vilket inte sker på ytterligare några timmar. Så är det morgon. Och jag har inte fått ett skit gjort. Då är det bättre att vara lite produktiv på natten, att diska och småpyssla här hemma, tills tröttheten vill infinna sig.

Ska nog pallra mig till farbror doktorn och få mig lite knark, så att jag faktiskt somnar när man borde somna.

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0