Söndag.

2010-10-17 @ 21:05:31
Jag vet att ni är sjukt nyfikna att se hur mitt hår ser ut, men jag har inte riktigt lyckats få till någon rättvis bild. Håll ut tills imorgon!

Kvällen spenderar jag framför WoW med en påse Äntligen Lördag! Jag har tagit fel på dag uppenbarligen, men what the heck, jag är en sucker när det gäller Hockeypulver.

Ska snart sätta mig och läsa Malins skolarbete, ska bli riktigt kul! Hon är så duktig min Malin, så ambitiös och driven och målmedveten och framförallt stark. Tror att hennes arbete är kalasbra!

Hörs imorgon, då ni får se mitt hår, har lite matlagningstips/idéer också, som jag sparar tills dess. Tjipp!


Kommentera mera!
Postat av: Malin

Vad go du är gumman, har ändrat en hel del sen jag skickade det till dig dock, hur långt har du läst?? <3

2010-10-18 @ 15:10:10
URL: http://lillirose.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0