Raaaaawr!

2010-10-14 @ 10:17:49
Idag hade jag helst stannat i sängen. Humöret är absolut i bott på grund av morgondagens begravning, jag har mensvärk och beter mig därefter, det är iskallt ute och det blåser och jag har tvättstugan mellan 14-18 då jag egentligen skulle behövt ta mig ner till stan för att inhandla en vattenfast mascara samt träna på det. Var helt tusen på att jag hade tvättstugan mellan 10-14 men iiiinte då.

Får dessutom en destruktiv personighet när jag sörjer. Äter för mycket, eller ingenting alls, sover helst hela dagarna, spenderar pengar på allt jag kan hitta och tänker på allt annat än mitt eget välmående. Får också inslag av regressivt beteende, återigen exemplet med att jag gärna sover hela dagarna, och allmänt struntar i att ta ansvar.

Förhoppningsvis tar det här kapitlet avslutat inom några dagar. Självklart kommer jag alltid bära med mig sorgen i mitt hjärta, men inte på samma sätt...

Kommentera mera!
Postat av: Anna M

stå på dig det är tungt en period, sen kan du andas igen och gå vidare det lovar jag!

2010-10-14 @ 16:03:37

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0