Halloween.

2010-10-29 @ 15:31:54
Idag kör vi fullt ut på Halloween minsann. Halloweenmiddag hos Stefan och Sabina med ickebarnvänliga drycker, och utklädnad också förstås. Tommy kommer ikväll bli benämnd som mr. Tommy och vara 120 år gammal. Han stupade i första världskriget, vad han trodde, men blev självklart räddad av... en vampyr! Och då kan ni ju räkna ut vad han är utklädd till.

Själv ska jag vara en mycket berömd singer/songwriter som tagit världen med storm de senaste åren, som har släppt hitlåt efter hitlåt, men kanske är hon mest berömd för att hon inte riktigt ser ut som alla andra. Alls. Hon klär sig nämligen väldigt orginellt, i bland annat kött som om det inte vore någon biggie. Några gissningar?

Happy Halloween!

Kommentera mera!
Postat av: Bini

Hos Stefan och Erik?

2010-10-31 @ 15:50:31

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0