Fryser ihjäl!

2010-10-08 @ 13:11:59
Värmen är då inte påslagen i vårat bostadshus. Legat under täcke + filt + fodrade leggings + tjocktröja, och med en bok, i säkert en timme. Klev just upp då jag ska ner till bokontoret och klaga. Klaga på att jag fryser med filt, täcke, tröja och flera koppar té (måste ju dricka massa té och kaffe eftersom jag vann den där presentkorgen värde 750kr fylld till bredden med handgjorda chokladpraliner, smaksatt lyxkaffe samt en massa téer med olika effekt).

Dock är jag så jäkla mesig när det kommer till att sätta ner foten. Kommer nog inte klaga, utan snarare säga "Hej, kommer ni sätta på elementen snart?" "NEJ!" "Okej, tack ändå". Måste lära mig det här med att säga ifrån och säga till och tala om och allt vad man nu ska kunna i vuxen ålder. Frågan är bara hur. Någon som har förslag?

Den här tröjan i naturvitt har jag gosat i idag. Hittade den på Akazia i Karlstad, just den här i svart med vitt mönster finns på Nelly.com

Kommentera mera!
Postat av: Petra

Usch brrr låter ju fruktansvärt!!! jag som e precis lika frusen och satt med duntofflor på mig på nätterna i somras lider med dig :s hoppas de sätter på värmen snart!!

ÅÅÅÅÅ vill åxå ha en sån tröjja, grymt snygga å ser varma och sköna ut!!

Kram

2010-10-08 @ 17:22:04
URL: http://missdes.blogg.se/
Postat av: Helene

vi hade apkallt i vintras, vattnet frös till och med i köket... fast det är varmare här nu. men säg till för det kan vara att det är luft eller nått i elementena. Det fixar de superfort och sen kommer värmen med en gång :)

2010-10-11 @ 23:33:05
URL: http://smultronblomster.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0