Fniss.

2010-10-23 @ 17:44:00
Läst igenom massa gamla blogginlägg. Jag var verkligen roligare förr. Här är en lista jag döpt till "intressant fakta" som jag skrev 2009-02-18;

  1. Oscarsbelönade/nominerade filmer är oftast dem sämsta (snarare ett återkonstaterande än en nyhet)
  2. Jag skulle möjligen kunna bli en riktigt bra steppdansös
  3. Det är svårare att gå i nerförsbacke i höga skor när det är halka, än i uppförsbacke
  4. Emem vet skillnad på hur man gestaltar följande; råtta, ökenråtta och snöråtta
  5. Biokassörskor kan lista ut vad man ska säga innan man sagt det om man stammar (Mimo: "Hej, vi har b-b-b-b-b..." Biokassörska: "Bokat.")
  6. Vatten är bara gratis på McDonald's om man beställer mat
  7. Företag som inriktar sig på femhundranio olika specialiteter (typ Microsoft; spel, programvara, operativsystem...) är omöjliga då det gäller att få tag på en specifik person på en specifik avdelning inom företaget ("Nej, då ska du ringa till spelansvarigsprkonsulttjänstemannen i Eda, inte till växeln" "Nej, han finns inte här i Eda, då ska du ringa till Mariestads kontor för lysande maskar" typ)
  8. Det syns inte att man har slitna hårtoppar och torrt hår om man lockar det
Och här är ett annat roligt inlägg. Eller, jag skrattar i alla fall så jag dör;

Jag är helt störd när jag sover.

Jag snarkar otroligt mycket när jag är tät i näsan
Jag pratar i sömnen, oftast om WoW eller som i lördags, citronträd
Jag pratar till och med Engelska när jag pratar i sömnen
Jag dreglar
Jag gnisslar tänder
Jag tar all plats i världen
Jag snor hela täcket
Jag snor alla kuddar
Jag svettas
Jag luktar burka ur munnen
Jag har världens sämsta morgonhumör
Jag slåss om någon pillar på mig (kramar, klappar, pussar) i vakna upp-stadiet

Ett gott råd helt enkelt, sov inte brevid mig. Fast nu finns det ju folk som älskar mig så mycket att det kvittar för dem, eller ja, dem står iallafall ut med det. Tack mina hjärtegull.

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0