Dagen.

2010-10-22 @ 15:19:30
Idag blir det ganska lugnt, som det ser ut nu. Ska städa det sista eftersom mina tremänningar kommer imorgon, ska planera vad jag ska laga för mat tills imorgon, handla den maten, ska träna och kanske sola. Mer knop bjuder jag inte på.

Ser fram emot nästa helg också. Halloweenmiddag hos Stefan och Sabina på fredagen, min födelsedagspresent keramikmålning på söndag.

Och så min kommentar om hela Paulina och Hugo (och Nemo)-hysterin;
jag tycker så hima synd om både Hugo och Paow. Hugo för att han har blivit bedragen, huggen i ryggen och djup sårad -  offentligt till på köpet. Paulina för att hon är så ung, alla gör väl snedsteg i den åldern (?), och det kablas ut över hela nyhetssverige. Inte nog med att hon måste plågas av sitt dåliga samvete och förlusten av en älskad, hon måste också äta skit från hundratusentals människor som inte har ett dugg med saken att göra. Visst har hon gjort fel, och hon skötte det hela väldigt fel, men tjejen är för fan 17 bast och har inte lärt sig allt i livet än!

Leave Paow alone!

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0