Bakisdag.

2010-10-31 @ 00:05:41
Idag har jag gjort minsta möjliga. Städat garderoben lite, lekt med fågeln, käkat hamburgare, glott film... som det ska vara dagen efter.

Och ja, igår var jag Lady Gaga. Lösögonfransarna var sjukt pilliga att få på, peruken kliade så in i... och jag hade 15 min på mig att göra mig i ordning.

Tack Sabina och Stefan för gårdagen, er gästvänlighet samt den underbara maten.

Mimo Gaga.


Mer bilder kommer nog upp imorgon. Nu ska jag game-a!

Kommentera mera!
Postat av: frida

Med femton minuter så må jag säga att du gjorde ett bra jobb med de där lösögonfransarna :)



Tack för länkningen, raring, och hoppas att den allergiska reaktionen lugnat ner sig!

2010-11-01 @ 22:07:47
URL: http://hellomiami.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0